Nápověda / FAQ

U BURGER KING® nekončí služby tím, že ti jen naservírujeme čerstvě připravené menu podle tvého výběru. Staráme se  o to, abys byl u nás vždy spokojený. Zde odpovíme na nejčastější dotazy týkající se BURGER KING®, našich produktů a našich webových stránek.
Takže jdeme na to! 

 

  • Co znamenají záhadné symboly na obalech sendvičů?

    Symboly na obalu označují speciální požadavky a přání zákazníků týkající se složení. Pouze v BURGER KING ® připravíme burger přesně podle tvých představ. Nemáš rád kečup nebo cibuli? Chceš si dát WHOPPER ® bez majonézy nebo ji chceš ubrat nebo přidat? Nevadí, stačí jen říct a připravíme tvůj sendvič přesně podle tvých představ!

  • Existuje seznam, kde jsou uvedeny kalorie a jiné hodnoty? 

    BURGER KING® klade velký důraz na kvalitu  surovin a profesionální přípravu. Pro všechny,  kdo se chtějí stravovat promyšleně a rádi počítají kalorie, je tady  stránka s nutričními hodnotami. Zde se dozvíš vše o nutričních hodnotách svých oblíbených produktů.

  • Co znamená HAVE IT YOUR WAY ®?

    Toto poselství sděluje našim hostům možnost volby, kterou mají pouze v  BURGER KING ®. Tato volba se týká možnosti výběru velikosti burgeru, menu, přílohy, nápoje i složení jednotlivých burgerů. Zkrátka, připravujeme našim zákazníkům pokrmy přesně podle jejich chuti. Kde  jinde mají zákazníci tak skvělou volbu?

  • Proč musím čekat, pokud si objednám WHOPPER®?

    Vlajkový produkt WHOPPER ® připravujeme vždy čerstvý a individuálně pro každého zákazníka, abychom zajistili zaručenou kvalitu tohoto produktu a také speciální požadavky zákazníků.

  • Může se lišit nabídka na jednotlivých restauracích BURGER KING ®?

    Základní nabídka produktů na restauracích je pro všechny restaurace stejná. Jednotlivé restaurace připravují pro své zákazníky pravidelné akce, o kterých se můžete dozvědět na facebooku nebo přímo od personálu na restauraci.

  • Můžu si ve vaší restauraci dochutit zakoupený produkt?

    V restauracích BURGER KING ® jsou k dispozici základní dochucovadla, jako jsou pepř a sůl. Pokud nejsou u pokladny, zeptej se zaměstnanců restaurace. Mimo jiné pouze v restauracích BURGER KING ® si zákazníci mohou přizpůsobit pokrm podle vlastní chuti a potřeby a zvolit si s přísadami navíc nebo bez nich.

  • Přijímáte na restauracích stravenky?

    Ano, v restauracích BURGER KING ® (s výjimkou restaurace na Hlavním nádraží a ve Šlovicích na D5)
    přijímáme stravenky Sodexho PASS, Chéque déjeuner a EDENRED.

  • Kde se můžu dozvědět více informací, pokud se zajímám o práci u BURGER KING ®?

    Pošli žádost a svůj životopis do restaurace, kde bys chtěl pracovat. Kontakt na restaurace najdeš v záložce Kontakty.

  • Slyšel jsem, že dáváte k menu automaticky zdarma kečup nebo majonézu k hranolkům? Je to pravda?

    Ano, je to pravda. Pokud si v restauraci BURGER KING ® koupíš menu, nabídneme ti k hranolkům kečup nebo majonézu zdarma.

  • Ve kterých restauracích můžete využívat slevu s ISIC kartou?

    Slevu 15% pro držitele ISIC mládežnické karty lze využít ve všech restauracích BURGER KING® s výjimkou BURGER KING® Hlavní nádraží a ve Šlovicích na D5.